Profil verejného obstarávateľa
Obec Hoste je verejným obstarávateľom podľa § 6 ods. 1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“).
V zmysle § 22 Zákona o verejnom obstarávaní zriaďuje obec Hoste na internetovej stránke svoj „Profil verejného obstarávateľa“, v ktorom bude uverejňovať informácie týkajúce sa verejného obstarávania, t.j., predbežné oznámenia, výzvy na predkladanie ponúk, informácie o plánovaných nákupoch, informácie o uzavretých zmluvách, informácie o dôvodoch zrušenia použitého postupu zadávania zákazky a ďalšie všeobecné informácie.
Pri zadávaní zákaziek postupuje obec Hoste v zmysle jednotlivých ustanovení Zákona, ako aj v zmysle internej smernice o verejnom obstarávaní.
Verejným obstarávaním sú postupy podľa Zákona, ktorým sa zadávajú zákazky na dodanie tovaru, zákazky na uskutočnenie stavebných prác, zákazky na poskytnutie služieb a súťaž návrhov. Zákon upravuje pravidlá postupu verejného obstarávania pri zadávaní nadlimitných a podlimitných zákaziek.
V zmysle ustanovení Zákona sú:
- zákazky nadlimitné,
- zákazky podlimitné,
- zákazky s predpokladanou hodnotou nižšou ako podlimitné zákazky,
pričom finančné limity sú definované v § 4 Zákona.
Zverejňovanie zákaziek
podľa § 9 ods. 9 Zákona o verejnom obstarávaní:
Identifikačné údaje verejného obstarávateľa:
Oficiálny názov: | Obec Hoste | |
Adresa: | Obecný úrad, Hoste 93, 925 45 | |
IČO: | 00 305 961 | |
DIČ: | 2021006636 | |
Banka: | VÚB a.s. | |
Účet: | 20523132/0200 | |
Telefón: | 031 /7857 529 | |
Fax: | 031 /7857 529 | |
E-mail: | ouhoste@stonline.sk | |
Web: | www.hoste-obec.sk |
Zákazky – prieskum trhu
—————————————————————————————————–
Typ zákazky: Zákazka podľa § 117 – stavebné práce
Názov zákazky: Obnova domu smútku
Dátum zverejnenia: 21.11.2017
—————————————————————————————————–
Typ zákazky: Zákazka podľa § 117 – stavebné práce
Názov zákazky: Obnova kultúrneho domu, zateplenie obvodového plášťa a zateplenie strešného plášťa
Dátum zverejnenia: 14.11.2017
obnova KD_verejné obstarávanie
obnova_KD_rozpočet
—————————————————————————————————–
P.č. zákazky | 1 |
Dátum zverejnenia | 20.1.2014 |
Termín predloženia ponuky | 20.01.2014 -27.01.2014 |
Predmet zákazky | Rekonštrukcia toaliet |
Kontaktná osoba obstarávateľa | Ľuboš Karel |
Výsledná cena v € bez DPH | 7376,55 |
Úspešný uchádzač | Juraj Hornáček, Zeleneč 578 |
Termín dodania predmetu zákazky | 03.02.2014 -14.02.2014 |
Zverejnené: 20.01.2014
Aktualizované: 27.01.2014
—————————————————————————————————–
P.č. zákazky | 2 |
Dátum zverejnenia | 06.08.2014 |
Termín predloženia ponuky | 28.07.2014 |
Predmet zákazky | Rekonštrukcia chodníka od Obecného úradu po kostol |
Kontaktná osoba obstarávateľa | Ľuboš Karel |
Výsledná cena v € bez DPH | 21993,52 |
Úspešný uchádzač | BLACK WOLF, s.r.o.
Fučíkova 702/267, Sládkovičovo 92521 |
Termín dodania predmetu zákazky | 15.09.2014 |
Zverejnené: 06.08.2014
Aktualizované: 14.08.2014